02:09

Podsumowanie 2018

Rok 2018 był dużo skromniejszy niż 2017 pod względem kulturalnym i podróżnicznym ze względu na problemy zdrowotne, które zdominowały 3 miesiące z mojego życia. Mimo to, sporo udało się zrobić i doświadczyć. Czas na podsumowanie roku 2018 - lepiej późno, niż wcale! 

2018 w skrócie 

21 dni za granicą: 14 na Wyspach Kanaryjskich i 7 na Rodos

2 weekendowe wycieczki: nad Jezioro Wieleńskie oraz na zamek Bolszów

3 razy łyżwy (mam niedosyt) 

ok. 2 miesiące regularnej praktyki jogi i 5 razy joga na świeżym powietrzu 


Wizyty w operze i teatrze: niestety 0, do nadrobienia w tym roku 

(Jedynie :<) 3 filmy obejrzane w kinie: 

Avengers: wojna bez granic
Shoplifters
Ant Man 

7 koncertów:

Rock concert różnych zespołów 
Muzyczna Noc Nadodrza
Tribute to AC/DC
Koncert na plaży: Music of Buena Vista Social Club
Piosenki Dalekiego Wschodu w NFM
Naviband
2 zespoły podczas koncertu w ramach wydarzenia Karaimi w Niepodległej, w tym Śpiewacza banda

56 fotografii opublikowanych na Instragramie


Kilkanaście spotkań językowych 


Wydarzenia kulturalne:

Festiwal Japoński Nihon no nami w Imparcie
Festiwal japński Nami airando na Wyspie Słodowej 
premiera książki Ja Japonia (jak widać tematyka Japonii tutaj dominuje ;)
Wrocławskie Dni Fantastyki
Asucon
Kilka fajnych spotkań na kawę w ramach Wrocław Coffee Marathon 


Ulubione w 1018 

Miejsce: Roque Nublo na La Palmie, a z nieco bliższych, psiolubna kawiarnia Paloma Coffee na Placu Solnym


Książka: niestety znowu nie przeczytałam ich wiele. Duże wrażenie wywarły na mnie "Inna dusza" Orbitkwskiego, "Rdza" Małeckiego oraz "Światu nie mamy czego zazdrościć" Demick. 

Film: ich również niestety było niewiele. Typuję "Shoplifters" Koreedy: przypadł mi do gustu klimat i sposób opowiadania historii, na pewno chciałabym obejrzeć więcej filmów tego reżysera. 

Komiks: "The promised neverland" oraz "20th century boys": japońskie komiksy dla starszego czytelnika.

Serial: "Daredevil" sezon trzeci 

Blog: w 2018 rzadziej czytałam blogi, ale regularnie zaglądałam na Checking myself ;) 

Muzyka: tej też było (za) mało. Oczarował mnie białoruski zespół Naviband, poza tym nadal bliskie mi były klimaty latynoamerykańskie.

Rozliczenie z postanowieniami:
Na zielono zrealizowane, na niebiesko zrealizowane częściowo, na czerwono porzucone 


Zdrowie
  • bardziej zróżnicowana dieta, wprowadzenie kilku nowych produktów
  • usunięcie chirurgiczne zatrzymanej ósemki
  • aktywność fizyczna min. 3 razy w tygodniu: fitness, Stepmania, joga, łyżwy, basen 
  • dbanie o regularność w przyjmowaniu leków
  • dbanie o postawę 
  • śledzenie nastroju za pomocą aplikacji Daylio
  • regularne ćwiczenia relaksacyjne
  • ograniczenie słodyczy
  • dbanie o zdrowie psychiczne
  • regularnie chodzić na badania kontrolne: morfologia, kontrola okulistyczna, badanie stomatologiczne oraz ginekologiczne 


Pozostałe plany mniejsze... 
  • języki obce: opracowanie planu nauki (trzymanie się go niestety aż tak dobrze nie wyszło)
  • podróże: Wyspy Kanaryjskie, dodatkowo Rodos którego nie było w planach 
  • pies: więcej spacerów w różne miejsca, min. 4 wspólne wyjazdy weekendowe
  • ukończyć min. 3 kursy online np. o obsłudze Excela, SEO: utknęłam w połowie kursu Excela 
  • więcej kreatywności, stworzyć coś swojego
  • przeczytać min. 30 książek
  • zagrać w min. 10 nowych gier planszowych i/lub karcianych

i większe... 
  • kupno mieszkania
  • ukończenie i obrona pracy magisterskiej: jeszcze tylko kilka stron...  
  • organizacja ślubu i obiadu poślubnego: przełożone na 2019 
  • zwiększyć zarobki o min. 20%: moja pierwsza wypłata w 2019 będzie o 30% wyższa niż ta z grudnia 2017, kiedy spisywałam te postanowienia 

Oby 2019 był dla nas łaskawy i owocny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 . , Blogger