12:28

Konkurs dla znających hiszpański + różności ;)

Studentom posługującym się językiem hiszpańskim (i niestety tylko studentom) gorąco polecam konkurs mikroopowiadań, którego współorganizatorem jest Koło Naukowe Uniwersytetu Wrocławskiego "Iberia". Myślę, że to ciekawa inicjatywa i może zainteresować także osoby spoza Wrocławia :) Mikroopowiadania to gatunek, o którego istnieniu nie miałam pojęcia, dopóki nie zapisałam się na warsztaty dotyczących tychże, a wielka szkoda, bo to coś nowego i wciągającego. Polecam przejrzeć nie tylko podstronę konkursu. 

A co u mnie? Niestety jestem przeziębiona i doświadczam intrygującego zjawiska: o ile zwykle nie chce mi się wstawać na zajęcia, a marzy mi się łóżko i książka, tak teraz bardzo chciałabym wyjść, pogadać z ludźmi, nawet posiedzieć na zajęciach ;) Trawa jest zawsze zielona po drugiej stronie płotu... No cóż, wykuruję się do końca tygodnia i jeszcze zatęsknię za leżeniem pod kołderką :D Niedawno ukończyłam praktyki translatorskie w mLingua, napisałam opowiadanie na konkurs Otwartym tekstem, stawiam pierwsze, nieśmiałe kroki w kole naukowym (niestety raczkująca wciąż znajomość hiszpańskiego staje mi na przeszkodzie, ale będę dalej się uczyć!). Nadal udzielam się w wolontariacie w kinie, ale w mniejszym zakresie. Udało mi się również uzyskać stypendium rektora z racji wysokiej średniej ocen, co bardzo mnie zaskoczyło i ucieszyło. Tym bardziej powinnam teraz zamknąć bloga i zabrać się do nauki portugalskiego, aby nie wypaść z rytmu i nie narobić sobie zaległości ;) Do boju! Miłego weekendu wszystkim! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Przez okulary , Blogger