16:02

Wakacyjnie-organizacyjnie + pytanie

Tak, nadal wakacyjnie, chociaż wakacje niestety zbliżają się ku końcowi. 
Na początek pytanie, być może głupie, ale nie znam się na Bloggerze: czy jest jakiś sposób, aby otrzymywać powiadomienia o odpowiedzi na komentarze? Dość często komentuję blogi innych, natomiast nie zawsze pamiętam, co i gdzie napisałam i nie angażuję się w dłuższą dyskusję w komentarzach, a oczywiście chciałabym uważnie przeczytać, co ktoś mi odpisał. Z góry dziękuję! 

Co było dobre i rozwijające w moich wakacjach?
- liczne spotkania z przyjaciółmi we Wrocławiu, na Zagłębiu i Śląsku i w Krakowie :D 
- nadrobienie zaległości książkowych (w tym książki o przekładzie)
- możliwość wyspania się
- wolontariat w kinie Nowe Horyzonty 
- praktyki
- odwiedziny w Krakowie 
- spacery po Wrocławiu
- czas spędzony z ukochanym 
- seriale i anime (może nie najbardziej rozwijające zajęcie, ale za to jakie przyjemne :) "Dowton Abbey" to mój obecny hit) 
- wyjazd z tatą i z Yugim:

Gryfów Śląski, tylko natura i my :)

A oto Yugi. 
A czego zabrakło?
- podróży (ale za parę miesięcy do Hiszpanii)
- nauki japońskiego (za to teraz bardzo sumiennie to nadrabiam)
- aktywności fizycznej (to punkt, który zawsze zaniedbuję, ale teraz mając matę do Stepmanii i możliwość zapisania się na jakiś WF, mam zamiar to poprawić)

Jak minęły Wasze wakacje i urlopy? Nabraliście energii do kolejnego roku akademickiego lub do powrotu do pracy?

Czytelniku!
Jakich postów więcej chciałbyś oglądać na tym blogu, aby zaglądać do niego z przyjemnością? Dotyczących nauki języków obcych? Rekomendacji książkowych i filmowych? Zdjęć i rekomendacji dotyczących Wrocławia? Zdjęć z podróży? Szykuję serię pozytywnych (miejmy nadzieję :D) postów poniedziałkowych, po pierwszą porcję zapraszam w najbliższy poniedziałek. 



2 komentarze:

  1. Niestety nie ma tej opcji na bloggerze, to jedyne co mają takiego głupiego D:

    Ja przeczytam wszystko XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, no to pozostaje ćwiczyć pamięć :P

      Dziękuję, miło mi to słyszeć :) Z jednej strony piszę dla siebie, z drugiej jestem trochę próżna jak każdy i chciałabym mieć świadomość, że to co piszę jest choć trochę wartościowe i ludzie czasami poświęcą swój czas na przeczytanie :)

      Usuń

Copyright © 2016 Przez okulary , Blogger